Ana içeriğe atla

Üniversitemiz 2021-2022 Eğitim-Öğretim yılı Güz Yarıyılı 2. Grup Yedek Yatay Geçiş sonuçlarına https://gecisbasvuru.sabis.subu.edu.tr/SonucAciklama adresinden ulaşabilirsiniz.

Yedek olarak Yatay Geçiş Kayıt hakkı kazanan öğrencilerimiz aşağıdaki belgeleri 17 Eylül 2021 Cuma günü mesai bitimine kadar hakbaba@subu.edu.tr adresine mail atarak kayıt işlemlerini gerçekleştirebilirler. (Yeşil renkte işaretli olan öğrencilerimiz yedekten yatay geçiş kayıt hakkı kazanmıştır.)

  • Kesin kayıt dilekçesi (Kesin kayıt dilekçesi sayfanın altındadır.)
  • Vesikalık Fotoğraf
  • Kimlik Fotokopisi
  • Öğrenci belgesi.(E-Devlet çıktısı olabilir)
  • Başvuran öğrencinin ayrılacağı yükseköğretim kurumunda tamamladığı dönemlere ait bütün dersleri gösterir öğretim (ders) planı.
  • Başvuran öğrencinin ayrılacağı yükseköğretim kurumunda izlediği bütün dersleri ve bu derslerden aldığı notları gösteren resmi not durum belgesinin (Transkript) ASLI. (Üniversitelerin öğrencilerine sağladığı Öğrenci Bilgi Sitemlerinin ekran görüntüleri ya da çıktıları kabul edilmeyecektir.)
  • Kayıtlı olduğu programa yerleştiğini gösterir YKS/ÖSYS Yerleştirme Sonuç Belgesi (İnternet çıktısı)
  • YKS/ÖSYM Sınav Sonuç Belgesi (tüm puan türlerinizin olduğu belge).
  • İkinci öğretimden, birinci öğretime yatay geçiş başvurusu yapan öğrencinin, ayrılacağı yükseköğretim kurumundan alacağı, 2020-2021 Eğitim Öğretim yılı Güz veya Bahar yarıyılında her hangi birinde veya ikisinde de yapılan başarı oranı sıralamasında ilk %10'u arasına girdiğine dair resmi belgenin aslı veya resmi onaylı fotokopisi.
  • Disiplin cezası almadığına ilişkin resmi belge.
  • Hazırlık okuduğuna dair belge (Hazırlık sınıfında eğitim gören öğrenciler için)
  • Kayıt dondurduğuna dair belge (Kayıt donduran öğrenciler için)
  • Üniversitesinden temin edeceği YATAY GEÇİŞ YAPMASINDA BİR SAKINCA YOKTUR ifadesi bulunan belge,