Ana içeriğe atla

Üniversitemiz 2022-2023 eğitim-Öğretim yılı Güz Yarıyılı Yatay Geçiş sonuçlarına https://gecisbasvuru.sabis.subu.edu.tr/SonucAciklama adresinden ulaşabilirsiniz.

Yatay Geçiş kayıtlarımız 28-31 Ağustos 2023 tarihleri arasında online olarak gerçekleştirilecek olup 04 Eylül 2023 tarihinde 1. Grup yedek listemiz ilan edilecektir.

Kayıt hakkı kazanan yatay geçiş öğrencileri aşağıdaki belgeleri 31 Ağustos 2023 Perşembe günü mesai bitimine kadar yataygecis@subu.edu.tr adresine mail atarak kayıt işlemlerini gerçekleştirebilirler.

  • Kesin kayıt dilekçesi (Kesin kayıt dilekçesi sayfanın altındadır.)
  • Vesikalık Fotoğraf
  • Kimlik Fotokopisi
  • Öğrenci belgesi.(E-Devlet çıktısı olabilir)
  • Başvuran öğrencinin ayrılacağı yükseköğretim kurumunda tamamladığı dönemlere ait bütün dersleri gösterir öğretim (ders) planı.
  • Başvuran öğrencinin ayrılacağı yükseköğretim kurumunda izlediği bütün dersleri ve bu derslerden aldığı notları gösteren resmi not durum belgesinin (Transkript) ASLI. (Üniversitelerin öğrencilerine sağladığı Öğrenci Bilgi Sitemlerinin ekran görüntüleri ya da çıktıları kabul edilmeyecektir.)
  • Kayıtlı olduğu programa yerleştiğini gösterir YKS/ÖSYS Yerleştirme Sonuç Belgesi (İnternet çıktısı)
  • YKS/ÖSYM Sınav Sonuç Belgesi (tüm puan türlerinizin olduğu belge).
  • İkinci öğretimden, birinci öğretime yatay geçiş başvurusu yapan öğrencinin, ayrılacağı yükseköğretim kurumundan alacağı, 2020-2021 Eğitim Öğretim yılı Güz veya Bahar yarıyılında her hangi birinde veya ikisinde de yapılan başarı oranı sıralamasında ilk %10'u arasına girdiğine dair resmi belgenin aslı veya resmi onaylı fotokopisi.
  • Disiplin cezası almadığına ilişkin resmi belge.
  • Hazırlık okuduğuna dair belge (Hazırlık sınıfında eğitim gören öğrenciler için)
  • Kayıt dondurduğuna dair belge (Kayıt donduran öğrenciler için)
  • ilgili bölümlerin sağlık raporu.
  • İlgili bölümlerin deniz adamı olur raporu.
  • Üniversitesinden temin edeceği YATAY GEÇİŞ YAPMASINDA BİR SAKINCA YOKTUR ifadesi bulunan belge,